Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~izbic | użytkownik

imię i nazwiskoEmil Iżbicki adresGrajewo zarejestrowany09.07.2008 @19:59:54 ostatnio na stronie06.01.2015 @17:48:47

Uzupełnię...
Uczy się fotografii, portretuje... czyli zupełna amatorszczyzna;p


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2159495
digarty83 komentarze271 posty na forum4

komputer / sprzęt
chwilowy brak(nieszcześliwy wypadek:P) w planach 500D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dea7    21.05.2009 @15:38:18
tło?.... tak jak w naturze
nie jestem BOGIEM i nic nie poprawiam
)))))
ostatnio edytowane: 2009-05-21 15:38:34
~sov    19.05.2009 @11:23:13
bo znowu zupełnym przypadkiem ją wychaczam, tym razem na da, wcześniej mielismy okazję zamienić kilka słów na nk, też zupełnie przypadkiem :D
~lukasnr    10.03.2009 @18:56:08
zwykle glosniki stozkowe, poprostu wygladaja ladniej ale i dobrze graja pozdrawiam
_______
odwdziecz sie tym samym.....pozdrawiam
~anna88    23.02.2009 @15:44:19
zależy z której strony tych lat świetlnych spojrzeć :P
_______
...bo w prostocie maluje się piękno...
~anna88    22.02.2009 @11:17:18
No cóż ja tylko czasami dla relaksu pstrykam, więc nie można oczekiwać zbyt wiele ;P a co poradzę jak gdzieś mi ostrość ucieknie ;P
Dziękuję za ocenki i spostrzeżenie małych niedoskonałości
_______
...bo w prostocie maluje się piękno...
'007    09.02.2009 @22:27:58
backstage z planu filmowego pełno ludzi z ekipy filmowej i tak się wystałem coby złapać jak jest

Pozdro
~martinikam    05.02.2009 @14:45:30
no tak, zwrotnice JBLa wmontowane.
_______
Ludzie! Zacznijcie wystawiać obiektywne oceny!
Digart to nie bajka, nie głaszcze was po jajkach.
~martinikam    04.02.2009 @23:01:11
to nie sa chinskie podrobki, tylko JBL'e rodem z 1999 roku.
_______
Ludzie! Zacznijcie wystawiać obiektywne oceny!
Digart to nie bajka, nie głaszcze was po jajkach.
~Cinkowski    01.02.2009 @13:30:20
wszystko i tak zostało mocniej rozjaśnione bo chciałem uzyskać taką bladość
i ostrość.. a no racja, leciutko się poruszyło.
pzdr
_______
-Nie ma słabych sprzętów, są tylko słabe pomysły-
oceniaj - chwal - krytykuj konstruktywnie
~pietras1981    01.02.2009 @13:21:33
wedlug mnie nie jest przesadzone w tym przypadku nie chcialem przeginac
-Aurora50    23.01.2009 @00:38:36
posłuchałam eksperta............... i wykasowałam. Milej nocy
~polaraksa12    23.01.2009 @00:32:21
Taki niby bo z jednego zdjęciaPozdrawiam
-Aurora50    23.01.2009 @00:15:29
może i masz rację ... ale ileż tu zdjęć które nie kwalifikują się w ogóle do pokazania ze względu na brak walorów...... nie mniej dziękuje za ocenę
~jaca2    16.01.2009 @09:39:11
Kurde super dzieki.
_______
Jak sobie pościelisz, to mnie zawołaj. :P
~TwinLight    15.01.2009 @22:19:31
Dziękuję
~Vegger    08.01.2009 @14:25:57
praktycznie całe moje pół galerii to HELIOS. to normalny, odwrócony albo na pierścieniach makro :D

~woytazsierrafun    08.01.2009 @09:50:57
bardzo ciekawa galeria..fotki takie jak lubię zwłaszcza super jest puszczona hala- uwielbiam takie post-apokaliptyczne klimaty tak trzymać !
~KOKOKOS    06.01.2009 @17:56:52
a no racja, wiele do zyczenia THX
_______
KOKOS zapraszam na moje foty!!!
~MariuszCiurzycki    20.12.2008 @21:18:19
Pozdrawiam Emilu, kurde nie wiedziałem że masz ciągotkę do fotek
_______
Najlepszym podziękowaniem jest ocena i komentarz moich prac
http://mariuszciurzycki.digart.pl/digarty/
Więc skoro ja Cię oceniłem, miło mi będzie jeżeli zerkniesz do mnie
~MariuszCiurzycki    20.12.2008 @21:16:26
Dzięki, wiem że przepalone
_______
Najlepszym podziękowaniem jest ocena i komentarz moich prac
http://mariuszciurzycki.digart.pl/digarty/
Więc skoro ja Cię oceniłem, miło mi będzie jeżeli zerkniesz do mnie
~drewniak85    01.12.2008 @22:06:13
dzięki serdeczne
~izbic    01.12.2008 @18:21:37
Hehe znam ją przez Anię B. byłem na próbach Auster'a :P
~zmarzlena    01.12.2008 @18:12:44
na tych torach po odwróceniu się było nudne niebo... :<
a skąd znasz moją sis? hm?
~MariuszCiurzycki    01.12.2008 @15:31:28
Dzięki kolego
_______
Najlepszym podziękowaniem jest ocena i komentarz moich prac
http://mariuszciurzycki.digart.pl/digarty/
Więc skoro ja Cię oceniłem, miło mi będzie jeżeli zerkniesz do mnie
~Ajraa    11.07.2008 @12:32:09
siemasz szwagier ! ;D
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt